
Marketing
VERPAKKINGSBELEID = KWALITEITSGARANTIE
Een professionele verpakking is meer dan de drager van een logo. De juiste verpakking staat o.m. borg voor het kwaliteitsbehoud van het fruit tijdens de weg die het aflegt van bij de teler tot in het verkooppunt. Het uitgangspunt is steeds het product in de meest economische verpakking en sortering afleveren bij de klant, echter zonder toegevingen op het vlak van kwaliteit.
DE BFV DEELT BELEIDSMATIG DE VERPAKKINGEN IN, IN 2 GROTE GROEPEN
- Fruit, klaar om aangeboden te worden aan de klant (kleinhandel of consument).
De BFV biedt een assortiment van optimale verpakkingen volgens goedgekeurde standaards (sortering + eenheidsgewicht). Meestal spreken we hier over gelegd fruit in KISTEN. Voor detailinformatie verwijzen we u naar de pagina van de verpakkingen. - Fruit, om te herbewerken of te herverpakken.
Hierbij denken we vooral aan bulkverpakkingen:- Fruit “los” in grote kisten (zie de pagina van de verpakkingen).
- Fruit in paloksen.
Het spreekt voor zich dat de maatsortering en de verpakking steeds onderling zijn af te spreken.
MARKETING BELEID = KWALITEITSONDERSTEUNING
Onze merken worden met een doorgedreven professionele communicatie ondersteund:
BUSINESS-TO-BUSINESS
- One-to-one marketing via ons commercieel departement: alle klanten kunnen rekenen op een individuele aanpak
- Opvallende stands op internationale vakbeurzen
- Creatieve advertenties in de grootste internationale vakbladen
- Permanente public-relations om ruimte in de redactionele bijdragen van die vakbladen te krijgen
- Website: www.truval.be
- Merchandising
BUSINESS-TO-CONSUMER
Mediacampagnes in populaire tijdschriften en kranten.
- Sponsoring.
- Evenementen.
- Winkelacties (bv. bij opening, lokale actie).
- Website: www.fruitrevolution.be
- POS-materiaal
- Merchandising, geleid door aparte BFV-merchandiser.
PROMOTIEARTIKELS MET LOGO